Måndag

Godmorgon bloggen!
Vaknade precis, sovit så himla länge så jag kunde inte ligga kvar en minut till i sängen, va jätte pigg..
Inte så konstigt när man sovit hmm låt se... 18 timmar.. :O Fast jag behövde den sömnen..

Jag blev världsmästare på skidor och fick jätte stort pris för det, och sedan i nästa sekund var jag påväg utomlands...
Det är typ det jag kommer ihåg från nattens dröm! ;D
Nu ska jag käka en riktigt redig och stor frukost sen ut och rasta Tiwa, sen blire nog och hoppa ner i soffan framför TVn
och kolla på "nya" Saw V (5).. Ha en bra dag läsare, det ska jag..
Puss


Åsikter
Postat av: Sara

haha kul dröm. :D

Har du sett saw 5? vill också se den.

2008-12-08 @ 13:28:46

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0