Tankar..

Kan inte sova, har för många tankar inuti mitt huvud..
Tänker på att svartsjuka är ju ett tecken på att man är rädd på o förlora någon som betyder något lr?
Så är de ju enligt mig på sätt o vis.. Men jag e lite osäker.. Tycker inte om o känna den känslan.
En känsla av att nån betyder så oehört mycket, men svartsjuka är oftast inte ett bra tecken. [förstå mig rätt]
Det bevisar ju att man bryr sig osv osv, men personen man gillar måste ju gjort nåt så man blir svartsjuk..
Finns många exempel.. Kanske svårt o förstå vad jag menar .. Men kan inte uttrycka mig bättre just nu, ganska trött o för mycket tankar inuti mitt lilla huvud.. Sen tänker jag på: vart går gränsen på o vara otrogen?; kram, puss, kyss, eller mer? [lämna kommentar, vill veta er åsikt, den e viktigt]
Julafton idag/imorgon. Då blire "familje-middag" utan pappa, tråkigt nog ;( Well well, försöka se på den positiva sidan, jag får äta massa gott, umgås med dom jag älskar mer än nåt annat, ha kul.. Kan ju inte bli värre än förra julen, de går ju bara inte! Mm, åt julskinka tidigare, fyfan vad de e gott, verkligen saknat det!
Nu ska jag lägga in lite frågor och svar.. Nästa inlägg.. Küsse

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0