Fotograferats - Modellat ! <3

Äntligen hemma då! Varit en lång dag..
Först åkte vi bil till mörby och sen tog tunnelbanan därifrån till t-centralen. Vi = (Jag & Syster, som fotades) (sedan mamma som följde med bara)
Sedan gick vi till folketshus ungefär, en bit ifrån och fotades.
Vi började med o skriva under massa grejer, sen vänta ungefär 40 minuter.
Sen blev vi sminkade, det tog 20 minuter ungefär, sen åter till väntrummet i ungefär 30 min sedan fick vi komma in och fota vilket tog ungefär 30 min, sen vänta igen på att bilderna skulle granskas osv osv, tog typ 30 min, sen skulle vi kolla på bilderna tog ungefär 30 min det med, sen bränna ut bilderna som tog 20 min.. Så blev en tuff dag men det var helt klart värt det!
Supernöjd med bilderna, kommer lägga upp en bild på mig. Mer får ni inte ;) Mohahaha...

Modellade
Så vad tycker ni om bilden, lämna kommentar! <3

Vanliga bilder kommer lite senare då jag kommit ur duschen och vilat lite.
Puss


 


Åsikter
Postat av: Sara

Den var skitfin. :D

2008-11-10 @ 18:38:35
Postat av: Tommy

Vart ju riktigt, riktigt, riktigt bra ju!=D Förstår om du är helnöjd..=D Skulle jag va..=) Fast jag ser ju inte ut som du då, ville bara poientera de..=)

Du får ha de bäst!!=)

2008-11-10 @ 20:51:33

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0