Planering..

Sådär, nu har jas planerat allt jag ska skriva ner här och dittan och dattan..
Så nu ska ni få alla länkar och sånt till sidor jag tycker om! :)
Men först vill jag säga tack till alla fina kommentarer! Så, tack! :)


Länkar:

Brandons.se
Eleven.se
Topshop.com

Bluebox.se
Smashbox.se

Coolstuff.se
Partyprylar.se

Parfym.se


Besök gärna sidorna, dom é jätte underhållande.. Iofs det är beroende på vad man är ute efter :)




Den här bilden uttrycker jag mig igenom p.g.a mina sömnproblem..
Har nästan fått det konstaterat att jag har sömnparalys..
Om ni undrar vad det är kan ni ju googla på det.



Mums! Bakade chokladbollar häromdagen.. thihi..






Julbilder.

Jul är en gammal tradition firad i slutet av december och har flera olika ursprung.
Dels finns den fornnordiska julen som var allenarådande i Norden inpå tiohundratalet,
dels den kristna julen, som firas till minne av förgrundsgestaltens Jesus födelse.
Numera firas julen även av många på sekulärt vis, med få religiösa inslag.


Det står på grekiska/latinska:
"Quid essem sine tuis spiritis"
Översättning:
Vad vore jag utan dina andetag.


1 vecka + 1 dag kvar tills vi får hem älsklingen..

Åsikter
Postat av: Sara

fint me översättningen:)

2008-11-22 @ 19:46:52

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0