Quest

Favorittidning: Cosmopolitan, Veckorevyn, SOLO & seventeen är det nog.
Bästa saken som hände i sommar: Oj, jag vet inte.
Favoritplagg i garderoben just nu: Har många.
Längd: 1.65/68
Byter gärna garderob med: Nån som är rik, har bra stil och mycket kläder.
Vanligaste färgen på mina kläder: Har många olika färger.
Jeans, tights eller kjol: Tights
Mig själv med tre ord: Lat, blyg & good looking ;)
Nöjd med ditt namn? Ja
Jag tränar: Hm, ibland.
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Trött & Glad
Kläder just nu: UCLA mjukis kläder
Frisyr just nu: Uppsatt
Vad sa du senast: - Ja
Hur många kuddar sover du med: 2 eller 3
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla utan tvekan, vilket ni bör veta! :D
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Finns många
Har du några homosexuella/bisexuella vänner: Yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om man verkligen vill
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2/3 stycken
Bio eller promenad: Bio, men promenad kan vara mysigt
Är du kittlig: Kan man säga!
Snarkar du? Inte vad jag vet haha!
Stjärntecken?  Lejon
Rädd för insekter? Mest äcklad
Äckligaste insekten: Alla lika äckliga men på olika sätt
Det här är jag bra på: Städa , när jag verkligen vill. ( och massa annat )
Bästa bok? Läser typ aldrig.
Vad vill du jobba som? Inte en blekaste aning.
Chips, morötter eller godis? Chips/Godis beroende på mitt humör.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja
Är du kär? Väldigt
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Just nu är det städat
Gungar du på stolen? Näe
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Gillar du att sjunga? Beror på
Använder du knark? Aldrig gjort kommer aldrig göra.
Kaffe, te eller inget? INGET!
Har du en besatthet? Läppglans, bloggen, djuren & killen


Gjorde ett test av ABC vilken av DHW "tjejerna" jag var. DHW=Desperate Housewives


Jag var Gabrielle, ni som kollar på DHW vet ju hur hon är som person i programmet haha! :)

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0