Kollage - Bilder

Från i måndags då jag modellade, det var jätte kul att bli sminkad.. Dock lite läskig när det gällde mascaran, fick den nästan i ögat.. Men blev ganska nöjd med resultatet, fick dock inte alls mycket volym på mina fransar.. Lite tråkigt..
Well well..
Och dessa elaka kommentarer har slutat sen jag skrev inlägget, du kanske förstod vad du håller på med!
Tack.. Lite less man blev.

Jaja, vad har hänt idag? - Åt en nyttig stabil frulle, shoppade lite, sen åkt massa bil, vart med tommy..
De va ju ett tag sen vi sågs senast.. Hehe..
Nej ni, nu ska jag bara fixa in bilderna och sen drar jag o tar ett varmt bad och sen käka lite pizza, och kolla serie! <3
Älskar dig gubben, puss!




Somnade visst häromdagen när jag lovade mer bilder, sorry hehe!
Och igår var jag dessvärre inte hemma så blev inget bloggande..men ska fixa det nu ist..
Här kommer några kollage..

Soffa
De här är väldigt sköna och jätte fina "fåtöljer". Väldigt dyra dock.

Ljus fina ljus
Fina ljus, nåt som kommer att köpas!

Matisch
Mat, och sista bilden é typ helgens frukost!:)

Pizzah yummie!
Grandiosa - x-tra allt, mexicana.. Asgod:)

Oh lala.
Chili corn carne, med tortilla chips till.. Jätte gott!

Köpte..
Benvärmare, puder, sponge, rouge, ögonbryns/ögonfrans-färg..

Tidning
På första bilden e det massa tidningar, hade lite tråkigt så satt och läste, andra bilden e plugghögen, och tredje en vanlig rolig tidning.

Hundvalp..
Min lilla älskling på bild, min hund som snart e min.. Blev tydligen 1 dag senare vi skulle få den så det är 15 dagar kvar nu<3

Cam
Haha, tog cambilder..

Outfit
Hello Kitty!



Dödsdag
Ska tydligen dö denna dag enligt testet =S

Mei omgjord
Gjorde om bilden, så jag skulle få dockliknande ton.

Makeup
Gjorde om bilden på taaz.. Lite skillnad!!



Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0