Laaate..

Sorry jag inte uppdaterat, har fan inte haft lust ett dugg..
Får se vad jag orkar med idag..
Måste berätta om en grymt bra låt, är fan helt beroende av den, lyssnar hela tiden på den..
Fattar inte hur man kan komma på en sån sjukt fin underbar text..
Beundrar det! .. Och sen har jag läst lite andra bloggar, sett att ganska många tycker filmen Twilight är populär..
Så är väl bäst jag oxå ser den då.. Gillar ju sådan sorts film så de blir nog bra..

Om 9 dagar e hunden min min min! Känns ju som jag sitter och räknar sekunder tills jag får hunden, känns som 5 år jag ska vänta ! Får några bilder på fredag på lilla hunden, hon har fått ett namn faktist: Tiwa..
Då blir hon 7 veckor tror jag närmare bestämt..

Bakade igår, vill ni se haha?
Snacka om många bullar..

Kommer mer sen efter badet, om sidor, och massa annat..
KRAM

Åsikter
Postat av: Tommy

Meh! Fick man inte veta va de va för låt!?!?=P



Mmm, ser gott ut..dreglar som Homer å de va de oxå=)Kaffe å bulle!=D

2008-11-20 @ 00:20:10
Postat av: Sara

Jo snart komemr lilla Tiwa, fan så tiden går sakta nu bara för det. Men ska bli kul. :D



en del bullar, som lär räcka längre än förra gången iaf.

2008-11-20 @ 17:42:11

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0