Love talk.


Jag är 14 år, men jag vet faktiskt en hel del om hur killar fungerar och om kärlek & relationer. Själv så har jag gått igenom kärlek, många gånger. Min dröm är att ha någon som tycker jag är vackrast utan smink, någon som kämpar för mig, och kysser mig när jag är sur på honom, någon som bryr sig om mig, någon som rigner varje dag & frågar hur jag mår, någon som alltid tar mig först.

Men frågan är, finns det sånna killar? Någon som man alltid kan lita på? NEJ är svaret! Jag har "letat", men alla killar är ändå alltid samma skit från början till slut. Jag förstår inte hur killar tänker. Men ibland undrar jag varför säger inte bara killarna till om de vill vara KK lr nåt annat istället för att lura en tjejs känslor och leka med tjejen, så att tjejen blir så pass sårad att det händer hemska saker. Förstår inte killar hur mycket det tar på en tjej? Jo jag vet att killar också har känslor & alla är inte såhär, men tyvärr så har jag bara mött på sånna här killar. Så det är det ända jag kan jämföra mig med. Men ni har säkert också varit om det, och det är så jävla dåligt av killar. Dem verkar faktiskt inte ha känslor på riktigt, dem kan släppa en tjej bara på ett ögonkast, och hitta en ny på en sekund. Jag förstår inte, vad fan tänker dem med?!

Jag vill ha ett förhållande, någon som jag saknar jämt. Någon som jag älskar för den han är, någon som kramar om mig och säger att allt ska ordna sig, när jag mår dåligt. Någon som bryr sig om vad jag tycker & tänker, någon som alltid tar mig före alla andra, någon som tycker jag är vackrast på jorden. Någon som känner exakt som jag... Och det har jag.

Åsikter
Postat av: Sara

Naaw.. dock så är sjävklart inte alla så som du sa själv också. Finns nog dom som inte är så, gäller bara att hitta "dom, han, hon, den, det" .. Jag har iaf en pojkvän som stämmer in på det. O mer än så. Tyvärr träffar man många idioter/svin på vägen. För att hitta "han".. Men när man väl gör det så är det verkligen toppen.

2009-04-24 @ 17:52:45
Postat av: Tommy

Hmm.. alltså tänker inte säga så mycke om de där.. Men de finns faktiskt tjejer som gör likadant..

2009-04-27 @ 10:59:22

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0