Tv-kväll...ensam?



Ikväll är ju andra filmen av mumien. Första gick ju igår, som jag såg.. Har sett båda ett antal gånger.. Men lessnar aldrig på dom! Så idag blir de till att se tvåan. The mummy returns. Skulle sett den med en kompis, (trodde jag?) men tydligen avbokade vissa i sista sekund :( Sådär lagom roligt, så har egentligen inte så stor lust alls o kolla på film...ensam! Speciellt inte när morsan står o skriker otrevliga grejer i bakgrunden..

EDIT (igen, dvs 2 ggr): Redan missat 10 min av filmen för jag stack. Kommer inte kolla film!!!!!!!!!
( ofc, blev ensam.. och blev ingen jävla film! =( .... eller så säger man som jag och polaren sa: "vem fan vill se en jävla catfight mellan 2 h*ror som river varandra" [ja vi var irriterade då, men de stämmer] dom liknar h*ror! )

Åsikter
Postat av: Sara

Jadu vad säger man. :(

2009-04-23 @ 21:23:35

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0