Allt detta bara för jag läste boken..

Jag satt och läste en bok jag fick från min idrottslärare.. En skräck.. Sedan kom 2 killar hem till oss & frågade om jag läst boken och sa att dom måste döda mej, jag tänkte inte så mycket på det.. 2 Dagar senare när jag, pappa & syster va hemma såg vi dom komma igen, pappa hoppa ner från balkongen & sprang efter dom.. Dom dödade honom då, min syster och jag hoppade ner från balkongen och sprang iväg på baksidan. Vi klättrade upp i ett träd .. vi såg dom komma, och så började min syster prata: "hallå här uppe är vi idioter!!" "sscchh tyst dom kan höra oss".. Killarna vände sig om och kollade.. Sedan så fortsatte hon babbla.. Så jag hoppade ner från trädet för o skydda min syster så dom inte märkte henne.. För jag märkte dom började kolla upp, så jag bröt benet sedan så tog dom mig.. Vi åkte ner under jorden.. Min syster va den enda som överlevde.. Sedan i undervärlden kom jag till södertälje & där lekte jag med mina kompisar..
Det var min dröm sjuk va? Konstigt om jag ville vakna upp haha! Undra vad min dröm betydde, instressant och veta.


PS. kollade upp min dröm på en drömtydnings sida. Min dröm va tydligen: En ångestladdad dröm som tyder på inre konflikter. Att vakna ur den känns som en befrielse och kan ge anledning till självrannsakan. Haha?!

Åsikter
Postat av: Anonym

Ojdå. Vart kan man kolla upp sånt`? :D

2009-01-13 @ 19:50:26

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0