Bäääbiiisch

Hihi.. Fixat lite bilder på bebis nu, fick via mms (äntligen, min mobil har haft dålig mottagning hela dagen, fick typ 14 leveransrapporter nu;O inte lite de.. Jag fick in smsen delvis typ 1 timma senare så har man ju svarat på alla men ingen fått svar, grr dumma comviq).. Skit gullig liten tjockis.. Hon vägde 4225 g & är 53 cm lång. Brunhårig & blåa ögon. Jätte söt. Ni ska få se:) Sen säger jag gonatt & hejdå för mig..

Lägg märke till dom lila naglarna :D (de kommer ändra färg sen)

Åsikter
Postat av: Sara

Underbara lilla söta Tindra, vår lilla ängel. :)

2009-01-19 @ 00:49:35
Postat av: Tommy

Hihi.. vad söt=)

2009-01-19 @ 12:05:50
Postat av: Olelsi

Grattis du har blivit moster ser jag !!

Sööt bäbis...

2009-01-19 @ 15:14:12
Blogg: http://olelsi.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0