Billiga H*RA! Hatar fan DIG!

Käkat nyligen, sen blev det glass & jordgubbar till efterrätt.. Niice..
Får se om bilderna kommer upp idag förresten, ska nämligen iväg & blir svårt o hinna med, så får nog ta de imorgon -.-' (SORRY) Syster och kille & bebis gick nyss, bebisen är så söt.. Haha snacka om att min hund tkr om henne, ska sniffa o pussa o sånt ;D Nog om det! För nu ska jag la kila, bråttom...
Känner mej sjuk igen, fan, dumma syster som smitta tillbaka på mig!!


Här kommer en bild gjord från mig till henne jag avskyr som jag mötte igår, ungefär såhär ser hon ut, fast fulare i verkligheten.. Alltså det här är en väldigt snäll målning tänk på det!!!!


Åsikter
Postat av: MALIN

Yes, min helg har varit rätt så bra faktiskt :)

din då?

2009-01-25 @ 20:12:35
Blogg: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Sara

har jag smittat dig? tack för den isf. haha.



Snygg bild du. de va väldigt snäll gjord.. kul :D

2009-01-26 @ 01:31:55
Postat av: Marielle

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle

2009-01-26 @ 11:34:42
Blogg: http://marielletorgersson.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0