Jätte kallt

Somnade ju igår när jag kom hem, inte så konstigt.. drömt massa skumt.. så vaknade precis nyss, så satt jag mej här de första jag gjorde.. och såg massa FLER kommentarer & ökad statistik:D SJUKT KUL! :)
Passa på, tävlingen slutar om ca 6 timmar :)

Snö som fan ute ju hihi, hunden dränks ju i all snö, hon tycker inte de e så kul heller å stå ute i -16 minusgrader..
Man glömmer verkligen inte halsduk & vantar nu !! Så vad händer för mig idag då? Ska nog försöka se nån film, har svin ont i halsen, börjar nog bli sjuk som typ halva andra delen av sverige, så får väl ta mej till affären och köpa nå gott för halsen o nå varmt att dricka.. Hoppas ni får en bra dag själva:)


Åsikter
Postat av: natalie

hejsan svejsan Josefin! :)

hoppas allt är bra. Jag har sett din tävling och blev super sugen på att delta i tävlingen problemet är att den där länken som man ska trycka på funkadei nte så jag visste inte hur man skulle göra så jag gjorde ett inlägg om din tävling på min



blogg: nnataliees.blogg.se



då har jag skrivit om varför jag behöver en plattong och en ipod shuffle. men det äe kanske det man ska göra haha men aja så jag håller tummarna p åatt du väljer mig.



Kram ha det bra. ;)



och min e-post adress är: natali[email protected]

2009-01-05 @ 14:20:48
Blogg: http://nnataliees.blogg.se/
Postat av: Elina

Får man fråga vart du bor? :)

2009-01-05 @ 16:17:11
Blogg: http://xxelinaxx.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du blir bättre!

2009-01-05 @ 19:19:51

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0