I always remember YOU as YOU.

Hej hej! Filmen va skit bra! Och jag som lixom inte ens gillar sex and the city! :O
Kommer nog se den igen & ska defentivt se 2:an.. Man kan ju ha fördomar men ville se om jag hade fel & de hade jag.
Gaah...

Hehe jag är faktist på skit dåligt humör, (chockerande va?) syster e skitotrevlig, jag har ont, massa småsaker, typ småbråkar med alla, och det värsta av allt.. När man bråkar säger nån aldrig förlåt, det är nåt som är svårt men man måste kunna säga det.. Och då menar jag inte över msn, o även om man säger det IRL hjälper det inte alltid, men man har iaf sagt de.. Men nej nej, personen i fråga fatta inte den skulle säga de förns ja sa de skulle hjälpt me ett förlåt den här gången, förns då kom ett omeningslöst förlåt... Nu är det ju fan försent för ett litet enkelt simpelt förlåt. 

Missförstå mig inte, men en dag kanske allt förstörs, jag vet inte varför jag säger det här.
Men om jag försvinner ur ditt liv (från där vi bor, inte släppa kontakten).
Kom ihåg det här: Du kanske möter människor som är bättre än mig, roligare än mig, smartare än mig, snyggare än mig. Men en sak kan jag säga till dig..jag kommer alltid finnas för dig när dom lämnar dig.

Kom ihåg det, jag finns alltid kvar, dom gör inte det, även om dom e 1000 ggr bättre. Trogna vänner stannar.
För den värsta känslan är inte att vara ensam, utan att vara bortglömd av den du inte kan glömma. Jag glömmer aldrig dig. Fortsätt va dig, jag vill inte ändra dig, jag lärde känna dig för den du va, de va därför ja ville känna dej bättre. Tack för jag fick möjligheten. Be you

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0