What you see is what you get..

Nästan alla är missnöjd med nåt på sid själva.. Jag är missnöjd med mycket på mig själv, men andra kan säga att man ser hur bra ut som helst.. Men de är ju enbart för vi lägger fokusen på allt dåligt o allt vi gillar blundar vi för ungefär..
Det är insidan som räknas, inte utsidan. För alla får rynkor, och grått hår en dag. Så det är ingen anledning till att tro att man kommer ifrån det. För det kommer även hända en supermodell... så varför inte bara inse, sluta stäng ögonen för sanningen för en dag kommer du stöta på den själv, det är inget du kan stoppa, tiden är oändlig..

Det är lixom så att man ska va nöjd med sig själv, livet man fått, allt man får, tak ovanför huvudet, mat som mättar..
Kolla på dom som bor på gatan, o vi har mage o klaga? ...
Jag är jag, visst jag är inte helt nöjd med mitt liv o mitt utseénde. Men jag är tacksam för jag fått allt de jag fått..
Skulle inte vilja ändra mitt liv, jag skulle inte va jag då, man måste kunna förlåta, glömma, tiden kommer med nya saker hela tiden...den stoppas enbart när hjulet slutar snurra.. (Hjulet börjar snurra när du föds o slutar när du dör) Ni förstår vad jag menar... GODNATT..


Åsikter
Postat av: Kaitlin

Hej! vill du köpa en riktig canada goose till pang pris? Kvitto medföljer vid köp. Kolla min blogg för mer info. :)

mvh.

Kait.



http://kaits.blogg.se

2009-01-02 @ 13:13:52
Postat av: Sandra

Tack så mycket :) Jasså, fan vad gulligt av din pojkvän! ååh, vad glad jag blir, ingen har som någonsin skrivit att dom älskar min blogg;) Gott nytt år på dig!

2009-01-02 @ 15:57:36
Blogg: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänkvärt.

2009-01-02 @ 20:55:04

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0