Natt-öl och skitsnack ..



Är i flemingsberg, gick upp typ runt 8-9 imorse och kom hem halv 5, konstigt nog var jag jävligt pigg.. Kanske var ölen igår som fick mig att slockna så fort när jag kom hem.. :) I vilket fall som helst drog jag iväg igår till *hemlig* för att  komma på andra tankar, kunde inte somna innan. Så *hemlig* ringde, så gick jag och mötte *hemlig* och drog hem till *hemlig* och kolla film, drack bärs o snacka lite skit. Va jävligt nice, det som är ännu bättre är att *hemlig* bor jätte nära och har vi tråkigt kan man bara gå över till varandra.. Ha tråkigt tillsammans, bara snacka eller chilla.. Så nice.. Men som sagt, är i flempan och kommer va här till 15.00 ungefär :)

Åsikter
Postat av: Sara

Låter toppen tycker jag. :D

2009-07-04 @ 21:16:03
Postat av: JOSEFIN

Ja det tycker jag oxå, hade skit trevligt och kom verkligen på andra tankar, va på skitbra humör sen :) Därför jag gick upp fastän jag somnat och mötte hemlig:P

2009-07-04 @ 21:24:25

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0