Don't feel so good..

Mår inte så bra just nu, känner att jag börjar bli sjuk plus att jag är så nere.. Jag vet ju anledningen.. Men kan inte prata om det med NÅN.. eller jo en person, men *** vägrar lyssna och pratar i munnen på mej och klagar bara på att jag tar upp det, jag kanske behöver prata ur mig nån gång, få må bra och vara glad? Näe, tydligen inte!! Blir så less bara, allt kommer på en gång, jag är nere och av de blir jag orolig utav onödiga saker (och inte så "onödiga" saker) som sedan leder till att jag gör nåt som får mig o tänka på dåliga saker som gör mig ledsen.. Alltså jag fattar inte ibland.. SUCK!! VAD FAN ÄR DET FÖR LIV VI/JAG LEVER!!! LÅT MIG VA IFRED NU BARA .. IMORGON SKA JAG PRATA MED DIG, SÅ ENKELT E DET BARA.. OCH DU SKA GE SVAR! Åhh, damp! suck igen och GODNATT missfoster!

Åsikter
Postat av: Sara

Aww. :(

2009-06-11 @ 12:43:02

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0