Vart tog den vägen?..


Hahaha, omg dör.. Kom på en rolig grej som hände i söndags på dopet.. Nämligen min pappas tjejs barn vid namn tomas, satt och skulle hälla upp cola i glaset.. Men vart tog colan vägen? Jo det var hål i glaset så de rann bara igenom, haha dog av garv.. Pinsamt för honom men roligt som satan, låter inte så kul som de såg ut :D

Appropå det, bilder från dopet som jag utlovade igår hade jag total glömt. Dom kommer kanske imorgon.


Suck är sjuk nu oxå, jävla skit. Halva halsen har jag ingen känsel i, och så gör det ont när jag sväljer.. Syrran sa oxå att man såg att de va svullet.. Och rör jag på området när jag har ont (utanpå halsen :P) så spyr jag nästan.. Gör satans så jävla ont.. Damn it.. varför nu?

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0