R.I.P


Min älskade katt Smulan, hoppas du har de bra nu uppe i himlen. Det förtjänar du minst sagt, saknar våra tider ihop och dig. Att förlora dig var det värsta jag vart med om, du fick 1 år på denna jord och hann med det mesta hyss, du ska veta att vi alla saknar dig Smulan, jag skulle göra vadsomhelst för att få dig tillbaka. Du var väldigt speciell för mig, det bästa som hänt mig. Kom tillbaka snälla, förstår inte att du är borta föralltid! :'( Vila i frid smulan, himlen har äntligen fått katternas finaste ängel tillbaka, de måste vara lyckliga som har dig. Trodde de skulle vara vi föralltid :( Jag glömmer dig aldrig smulan! ALDRIG! ♥

Åsikter
Postat av: Sara

Älskade lilla smuli baluli.

2009-05-20 @ 19:09:07
Postat av: Tommy

Så fin så..

2009-05-22 @ 02:13:21
Postat av: Bea

Beklagar :(

2009-05-23 @ 01:54:07
Blogg: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0