Varför alla dessa lögner?

Less på att folk aldrig kan säga sanningen. Jag säger inte att jag är 100% ärlig, men jag erkänner det iaf förr eller senare då jag är en människa som har svårt för att ljuga. Dock är inte alla så. Visst begär inte att nån ska va 100% ärlig när jag själv inte är det, och de finns ingen som aldrig ljuger. Man kan dra till med nån vit lögn ibland, men inte så att om personen man ljög för blir sårad. Utan mer att de spelar ingen roll om personen råkar få reda på det, för de va lixom ingen "ful" lögn. Anyway nog om det. Blir bara så jävla lack på att folk inte kan hålla sig till sanningen och stå på sig. Och speciellt skitsnack bakom andras ryggar och att döma nån utan att känna personen. Ni som är så kan ju dra och hänga er nånstans. Fuck YOU!

Åsikter
Postat av: Sara

Jävligt tråkigt när det ska vara så. :(

2009-05-11 @ 13:21:23

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0