100:e inlägg

Mitt 100:e inlägg! De måste vi fira ^^ Nja men ville bara säga det, lite roligt..
Tycker inte jag skrivit så mycket endå, men de går ganska fort framåt iaf:)

Haha hitta några ganska "gamla" bilder på mig, satt ihop dom lite snabbt, inte så jätte fint men vafan:)

Inte hemma hos oss, eller inte våra hundar. Jätte snälla och söta hundar.
Världens finaste hundar :)

Åsikter
Postat av: Tommy

100:e inlägget..! Har du skrivet så många redan..=)

Jag är grymt imponerad!=D

Åh, hundar..=) Ser jätte snälla ut..=) gryt lapparna i bakgrunden va fina oxå..=P

2008-12-05 @ 18:37:05
Postat av: Sara

Oj, har du skrivit så många inlägg redan? hjälp. :|

Tycker bilderna va fina iaf.:)

2008-12-05 @ 19:59:45

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0