Blev sent

Blev lite senare än vad jag tänkt igår.. Kom väl hem runt 7 imorse.. Trött och.... ja vi ska inte gå in på mer än så..
Trött o illamående, spydde visst "LITE":S fräscht, not!! Sen hämta jag laddaren, satt mobilen på laddning o stöp i säng..
Vaknade runt 16.00 idag, WOooOt?! Ingen väckte mej ;( Va iofs skönt, men e fortfarande rätt seg, känns som jag börjar bli sjuk.. Typ täppt i näsan, illamående, jätte varm .. Palla bli sjuk.. Av alla bloggar ja läser, [haha de e ett par kan jag meddela] verkar det som jätte många håller på o bli sjuka/är sjuka.. Lite trist..
Idag ska jag nog bara ligga på soffan o dega/sova/slö kolla tv.. Känns som de blir bäst.. Inte sugen på nått gott alls.. Mest vatten chokerande nog, sällan sugen på vattnet då de smakar fy satan så äckligt här där jag bor.. Men det duger när man e sugen.. Sen ska jag nog försöka ta en kall dusch.. Softa bara helt enkelt.. Usch inte likt mig.. Men men får se vad som händer under kvällen.. nån polare kanske kommer förbi? =]

Ps. Träffade massa trevligt folk igår!  Borde göra de oftare=)

Åsikter
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul? :)

2008-12-25 @ 22:11:05
Blogg: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas du klarar dig från o bli sjuk iaf!

2008-12-25 @ 22:42:57

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0