Dåliga uppdateringar (FÖRSENAT INLÄGG)

INLÄGGET POSTADE JAG IGÅR (TISDAG) INGET VERKAR HÄNT?
PRÖVAR IGEN, DUMMA BLOGG..
Fan då, glömde ju att de var måndag igår. Ni vet, Josefin hissar & dissar ..
Får ta och lägga in den senare eller imorgon.. Sry..

Blev jätte bra med BUS-krämen (brun-utan-sol till er som inte visste) :)
Hehe, måste berätta en sak som hände igår: va ju ute och åkte lite me en vän, och
helt sådär så såg vi en hare springa på vägen (de va kväll och mörkt, inga bilar utom vi)..
Harjäveln slutade ju aldrig springa kan nästan lova att den sprang 5 minuter framför oss haha, blev
galen.. Tillslut sprang den av, sen upp på vägen igen. Helt tokig hare iaf.

Om jag orkar kommer lite bilder osv upp senare/kanske imorgon.. Får se..
Ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft nåt o skriva om eller haft lust..
Men ska försöka bli bättre på det! För er skull :)


Ville bara säga att allt går jätte bra med Tiwa och hon har blivit mycke större, (fastän hon e pytteliten)..

En liten bild från när vi badade henne. (handduk under för hon inte skulle halka)..
Hon tyckte de va så varmt o mysigt att hon tillochmed la sig ner. (bilden går o trycka upp)

Nu ska jag dra, ska nog käka lite och sen försöka hitta på nåt.
Kramis

Åsikter
Postat av: Sara

Haha, de där om hören har ju inte jag hört. Måste vart kul o se.



Tiwa lika söt o snäll som alltid. Vår lilla fluffis! :)

2008-12-18 @ 00:11:09

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0