Frågor & Svar

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, olika saker. T.ex så har jag varit på krogen, haha.
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga speciella, vad jag kan minnas.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet :S
Dog någon som stod dig nära?
Ja.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mycket jag saknar som jag inte kommer få 2009 heller.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj, svårt. Men 12/22/30 augusti.
Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Jag har ändrats som person en hel del.

Största misstaget?
Inget jag tänker berätta här!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk/Skadat mig.

Bästa köpet?
Svårt att välja, har köpt det som jag tyckt varit bäst för stunden.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, smink & småsaker.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut, 2008 har jag insett vad som gör mig glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Många. Bland annat 100 years.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, dock känsligare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat och tränat, gjort saker man inte vågat som man sedan ångrar man inte gjorde.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar på onödiga saker.

Hur ska du tillbringa julen?
Jag ska tillbringa julen hemma.

Blev du kär i år?
Utan tvekan

Favoritprogram på tv?
Har många..

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det kan jag inte svara på.

Bästa boken du läste i år?
Tyvärr så läste jag aldrig ut någon bok.

Bästa musikaliska upptäckten?
Har upptäckt en massa ny musik.

Något du önskade dig och fick?
Har inte öppnat mina julklappar än ju.

Något du önskade dig men inte fick?
Har inte öppnat julklapparna.

Årets bästa film?
Fler än en film.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade en liten fest hemma med familj, vänner och pojkvän:)

De bästa nya människorna du träffade?
Micke, Jocke, Sara M.fl.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Vet inte?

Vad fick dig att må bra?
Pojkvännen, sommaren & mina djur ;]

Vem saknade du?
Farmor & Ceasar :(

Favorit månad?
Augusti/Juli

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kunde väl vart med positivt, och att jag borde gjort saker jag inte vågade för att jag fega ur. Mitt livs största misstag, man får bara vissa tillfällen en gång, ta vara på dom och gör det även om de känns osäkert. En sak jag inte gör om 2009.

Har du några planer inför 2009?
Pierca naveln, flera hål i öronen, våga göra saker man egentligen inte vågar.


Åsikter
Postat av: Sara

Kul o läsa.

2008-12-24 @ 23:27:23

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0