Julafton

Julafton idag, då måste man självklart ha lite röd/svarta kläder.. Nej måste måste man väl inte, men jag har det. :)
Käkat  middag, fått presenter och umgås har jag gjort! Haft jätte trevligt.. Är nu helt proppmätt o ska nog bara ta en cider och sätta mej framför tv;n o spela lite me syrran.. Får väl se vad som händer på nyår.. Fick en jätte jätte jätte bra julklapp: Vidal Sassoon Nano Tourmaline & Ceramic, Rosa...[plattång] Världens jävla bäst julklapp i år..Önskade mej precis den, tack Tommy. Sedan fick man pengar osv.. alltså en bra jul hittills.. Hoppas er jul oxå vart bra.. Ska proppa i mig mer godis här och käka lite chips! Kanske uppdaterar senare..


Åsikter
Postat av: Sara

Jo du blev riktigt glad/nöjd, de såg man. :)

2008-12-24 @ 23:29:34
Postat av: susan & tyra

Kikar in ...



för att säga



God jul :D <3



mvh tyrassusans.blogg.se

2008-12-24 @ 23:29:44
Blogg: http://tyrassusans.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0