Julsmask


1. Lussekatter
2. Pepparkakor

När man ser de tänker man ju på julen? lr hur? :)
Nej nu har jag fakist ätit klart sen 10 minuter tillbaka.
( Jag vet jag äter snabbt ja, hela vår familj gör det, alltid gjort,
inte pga stress utan bara för de alltid vart så, tar ca 5-10 min när vi käkar..)
                                                                Så tänkte ta och vila lite, endå vart uppe 12 timmar nu.

Godnatt sverige! Puss

Åsikter
Postat av: Sara

Ja det är verkligen jul.



Haha ingne som förstår att vi kan äta så fort, de gör nog inte jag själv heller. kan hinna med två portioner på den tiden. :D

2008-12-10 @ 18:58:14

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0