Kärlek


Ps. Älskar dig älskling, glöm aldrig det.
Det här inlägget är enbart bara för dig! Tänk på det, du är en stor del i mitt liv, du har en stor plats i mitt hjärta.
Nu vet jag precis vad jag önskar mig i julklapp av dig, vill du veta? Det här är alltså världens bästa julklapp du kan
ge mig! DIG, du är allt jag vill ha i Jul. En enda pytte liten stund och bara va med den jag älskar mest av alla på jorden.

Vore Världens BÄSTA Julklapp Nånsin! ♥
Two hearts, can it be better? Think about it.


- LOVE -

I miss U, I Need U, I Want U.

When i´m without you  i wish i could stop the time so i could
spend forever with you and never have to leave you company.

Jag lovar dej, jag skulle gå 100 mil för att få träffa dig. Utan tvekan!





Åsikter
Postat av: Sara

Naw, det var ju verkligen fint skriviet. Han måste vara glad om han läser det här. Så sött!!

2008-12-10 @ 19:04:01

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0