Regrets..

Hela dagen har ju bara gått snett.. Fan vad alla bara sviker en hela tiden...
Vad är det jag gör som är fel, gör jag nåt fel? Vill inte gå in på vad som har hänt, då personen läser min blogg o sklle nog bli förbannad o skämmas [hoppas jag?!].. Sedan så är folk bara elaka, snackar bakom ryggen, tar massa förgivet som inte ens e sant och framför allt ljuger o håller inte vad de sagt. Sånt sårar mej oehört.. Det har hänt ett par gånger i år.. Riktigt less...

Livet är för kort för att man ska vakna upp med saker man ångrar.
Så älska människorna som behandlar dig rätt, och glöm dom andra
som inte tror på dig och allt som händer för en anledning

Och som jag sagt flera gånger.

Om du får en chans, ta den. Om den föröndrar ditt liv, låt den göra de.
Ingen säger att de ska bli lätt, de bara lovar att de kommer vara värt det.

Åsikter
Postat av: Sara

Ritkgit bra skrivet i slutet där. :)

2008-12-26 @ 17:50:50

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0