Snö

Suck, så snöar det igen! Visst har inget emot snö, kan väl va kul o skifta på årstider, men nu när det är sådär blaskigt ute och regnar, sen kommer det snö på, och så ska man ut med hunden i vädret som vägrar och gå i blask så man får bära henne till en torr yta, inte kul.. Man blir jätte kall och blöt själv.. Men allt för hunden hah..
Såg nyss en man med paraply?! =P Lite gränser, de é ju bara snö, kanske ska skaffa mössa ist?! LOL..
Jaja, är iaf på bra humör idag och vet att jag kommer få en bra helg... Eller lugn kanske man ska säga:)
Även fast jag kanske vill umgås med min pojkvän och ba släppa loss! :) Men kommer fler helger..

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska strax käka frukost och ge hunden mat och rasta henne, sen vila lite..
Typ slappa i soffan och småvila, måste iaf till stan senare idag, typ handla nya tights och sen en body lotion..
Mina tights gick det hål i, hur fan lyckas jag? 5 paret =S Älskar iofs mina tights, men jag håller ju inte direkt på och pillar på dom så att dom kan gå sönder, fast iofs ett par fastnade jag me i ett staket, så de va inte så konstigt! Hah..
Troligtvis kommer det in lite saker på bloggen senare idag, beror på.. Ska till södertälje idag ju! :) Så får se vad jag har tid, ork, lust och möjligheten till..


Nu vart ute med Tiwa, trodde jag publicerade inlägget men gjorde visst inte det, drygt!:) Men men..
Skulle endå bara legat ute för 30 min sen... Nej nu ska jag käka frulle..
Men de blir nog vid data, ska sitta och greja ihop lite saker innan ja åker fören gångs skull..
Puss älskar er!

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0