Pråmize

- Smirnoff Ice -



Vem tackar ner till smirnoff? not me.. Drack de i helgen! ;]

- Glögg -

GLÖGG!

- Mat -



- Naglar -

Naglar utan fransk manikyr.

Naglar med fransk manikyr.

- Övrigt -

Ljus

Läxor

- Tiwa -

Min lilla sötis, haha .. Kommer fler bilder, bara inte idag.


Läppglans -

Typ läppglans som är bra för läpparna, från CCS.

Josefin Hissar & Josefin Dissar!
"En gång i veckan - måndagar"



Jag älskar julstämningen det får en sån här mysig och trivsam känsla så det hissar vi tycker jag!



De snöiga ovädrerna och all blasksnö / hala vägar, bara hatar det, vem fan vill gå ut när det känns som det e 100 minusgrader och blaskigt ute? Hunden vill inte ens ut, lätt en DISS!

Åsikter
Postat av: Sara

Underbara bilder. Speciellt dom på Tiwa då såklart..



håller med ang hissar o dissar. :)

2008-12-08 @ 22:08:47
Postat av: Sara

Tycker du ens om glögg?

2008-12-09 @ 13:40:54

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0