ZzZzzzZZz

På tal om ingenting så gick jag upp 04.20 idag/inatt.. Kunde verkligen inte sova en minut längre.
Helt tvärtom mig mot förut, då jag gick upp 18-19.. Helt sjukt..
Nu går jag och lägger mej mellan 18-21 och går upp mellan 05-10..
Helt utvilad nuförtiden, skit skumt.. Sover väl precis lagom antar jag..
Brukar va så att jag inte kan somna om för hunden skäller/slickar mej i ansiktet - katterna har morgon rally, eller går
runt och jamar.. eller helt enkelt att jag é så jävla pissnödig så de finns inte! Lite jobbigt..
Kan somna om ungefär 3-4 ggr, sen går det inte, många andra ljud som jag hör oxå!
Så då kliver jag hellre helt enkelt upp, lättast så. Alla blir nöjda o de blir bäst så.. Men hatar när man drömmer
så himla rolig/bra dröm så man försöker verkligen somna om o om igen och hoppas på fortsättning på drömmen,
men så blir det aldrig, oftast om man lyckas blir de en annan dröm, eller så funkar de bara inte..

Ska strax käka mat, har precis badat känns skit nice..
HAHAHAHA, mitt i allt just nu ( katten fick fan det värsta CP ryck på länge, hon lekte typ med ett löv och blev helt galen,
typ sladda på golvet och in i väggar och hoppa jätte högt i luften, fick raggpäls o stor svans, sen så som ingenting hänt står hon o tvättar sig i nästa sekund, haha galen katt )..

Nej nu ropar mamma: "maten är klar"
Så bäst jag går innan maten kallnar..

Åsikter
Postat av: Sara

Huvudsaken är väl att du får den sömn du behöver nu iaf.



Kitty är knäpp hon. :D

2008-12-10 @ 18:54:48

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0