Anonym..

Det finns faktiskt fortfarande Internetanvändare som tror att de är anonyma bakom sin dator.
Det är klart att det går att surfa anonymt med rätt teknik, men i de flesta fallen lämnar användare sitt vanliga IP-nummer efter sig.

Och smart som man är lokaliserade jag personens IP-nummer..
Tönt, säger inte ett ord i verkligheten, för denna person har jag träffat massa gånger.
En fråga, har jag gjort dej ett skit? NEJ.. sluta skriv.. vet vart du är ifrån.. ska jag säga vart?
"UPPSALA", skriver du igen kommer jag faktist anmäla dig. Less på människor som vill förstöra.
VET PRECIS VEM DU ÄR SOM JAG TIDIGARE SA, DU É INTE DIREKT SÅDÄR UPPKÄFTIG I VERKLIGHETEN..
DÅ SITTER DU TYST SOM EN MUS. DU ÄR INTE DIREKT MER SKYDDAD BAKOM EN DATOR, DU OM NÅN BORDE VETA DET.. DU VET VÄL VI KOMMER SES IGEN FÖR DEN DELEN OXÅ. 

PS. Detta är inget hot eller elakt menat. Helt enkelt en tillsägelse och en prick på att jag vet vem du är!
Och att du inte bör fortsätta.

Nog om det!

Åsikter
Postat av: Sara

Helt rätt skriver tycker jag, tycker inte man ska skeiva nå elakt.. Spec inte om man inte kan stå för det sen. :)

2008-11-07 @ 17:48:38

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0