Tiwa älsklingen

Allt har gått jätte bra med Tiwa! Hon hade blivit ännu sötare än sist, fluffig som en liten pälsboll!
Hah hon e för gullig.. Hon gör faktist sina behov ute, redan.. (klagar inte, bara lite förvånad för att hon är ju bara 8 v)
Hon äter jätte bra, busar, och sover.. Hon sover faktist nu, ligger här nedanför mig... Och blev plötsligt just nu hemskt busig haha.. Bäst jag slutar skriva snart och busar lite med henne:)
Det jag ska skriva om är att jag kommer skriva resterande saker jag bestämt senare och just nu ville jag bara berätta om Tiwa egentligen och säga allt gått bra och att imorgon ska jag köpa aco sunkissed från apoteket. En BUS kräm. (BUS=brun-utan-sol till er som inte vet).. Men vi hörs! Tiwa o jag ska busa massa och sen ska jag kanske ta och baka pepparkakor, mitt i natten.. Hejs!

Åsikter
Postat av: Tommy

hihi jaa jag har ju fått träffat Tiwa redan. Hon sover ju en hel del nu i början. Men hon va en sött å guillig liten hund..=D Henne vill jag träffa fler gånger..=)

2008-11-28 @ 07:27:19
Postat av: Sara

Vår lilla Tiwa busar som fan när hon e vaken, eller sover i flera timmar. Aldrig ett mellanting

2008-11-28 @ 17:41:26
Postat av: Sara

Tiwa e för gullig. ;D

2008-11-30 @ 17:51:49

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0