God Morgon!

Försenad
Det som står i rutan skulle vart postat tidigare idag. Här e texten som står i!


Godmorgon, sovit gott? :) Det har inte jag, för jag har inte ens gått och lagt mig än hihi!
Har suttit och skrivit på min svenska uppsats, bland annat för det fanns inget och göra och jag var/är pigg som f*n.
Senare idag kommer lite bilder in.. Just nu behöver jag lite sömn, även om jag inte är trött just nu. Älskar verkligen höstlov! Gör inte ni det?

Nej nu skriker verkligen sängen efter mig: JOSEFIN, JAG FRYSER KOM OCH VÄRM MEJ !! HAR VÄNTAT FLERA TIMMAR!!
Haha nejdå, men nästan, men får väl gå och lägga mej, tar med båda katterna till sängen!

En underlig sak hände förut med smulan, hon började blöda ur näsan, som näsblod. Men har aldrig hört att en katt blöder näsblod? Tror det e p.g.a hennes nos är ganska torr för hon sover så mycket, hoppas det inte är nåt allvarligt.
Men tror inte det, händer det igen får vi nog kolla upp det.. Men men,  fick sitta där med en liten blöt tops och badda på hennes nos, och vet ni vad hon gör? =P Hon nyser, självklart blod på mig.. USCH! haha.. poor little thing..

Nu måste jag verkligen gå, är både pigg och hungrig, men pallar inte göra nåt att äta, så får vänta tills senare idag..
Även om jag verkligen skulle behöva en liten matbit..
Vi hörs! Puss

Åsikter
Postat av: Sara

stackars lilla smulis som blöder näsblod så ofta. :( Visste inte hon nös blod p ådig iofs. haha tevligt!

2008-11-01 @ 17:41:22

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0