Sista sak

En sista sak bara.. Jag funderar på att börja med "dagens fråga" skulle ni tycka det var en bra idé?
Dvs, jag frågar en fråga varje dag och ni svarar genom en kommentar.. ( lämna kommentar om vad ni tycker )
Och gärna tips för hur jag skulle kunna göra min blogg bättre för er läsare.. Ska försöka göra mitt bästa..
Iaf här är ett smakprov! Dagens fråga: Vilken är din favoritaffär?
Lämna svaret i en kommentar.. Tack!

PS. Som ni märkte kom bilderna upp idag.. Blev nästan lite orolig att jag skulle tappat bort laddaren till batteriet.. Det e lixom inte vanliga batterin, utan det är ett som man laddar om och om på en speciell laddare som man fick med kameran när man köpte den.. Så skulle nog kostat en slant om jag skulle slarvat bort den.. Men tack och lov hittade jag den.. De bara dök upp vart jag hade lagt den, hade ju kvar den i väskan från när ja skulle till stockholm.. Så jag laddade kameran och sen la in bilderna och la in dom på bloggen..  
Tidigare idag:
Idag var jag med Tommy, vi hade skit kul, han fick se mina grejer jag köpt som jag precis ska lägga upp..
Åhh dumma mej, jag är allt lite vimsig, har ju bara lagt upp bilderna som var från datan på katterna, nu kommer kamerabilderna från sakerna jag köpte idag.. Förlåt att jag krånglar till det så!

Köpt idag
Svarta vantar med tryck - Åhléns
"Grön" halsduk - H&M
Svart mössa - Åhléns

Mössan ser ju inte svart ut på bild! Besviken jag blir! Den är ungefär samma svart som det svarta på vantarna.
Utsikter
1:a bilden:
Tagen från baksidan av min ballkong.. Solnedgångs tid..
2:a bilden: På kolmården, i marine world där delfinerna är.. 
3:e bilden: Tagen från Tommys båt ute på sjön.. Solnedgångs tid..
Tiger+Smulan
1:a bilden: Söta "lilla" Tiger, fick bilden av Tommy via MMS i helgen,
det var hans kompis som han var hos katt. Komplicerad mening, phew! ( hoppas det inte gjorde nåt att jag la ut honom, men isf så tar jag bort den om det behövs! Np ;P )
2:a bilden: Smulan luktar på Tommys KORV, men fy på er! Menade inte den korven, kolla på bilden, utan Möllers Ölkorv.
3:e bilden: Smulan "LITE" stora ögon, hon gick runt på bordet, hon står brevid Tommys vattenflaska.. LOL :)
Gott&Blandat
1:a bilden: Halstabletter, dom är ju skit goda, och eftersom Tommy har ont i halsen fick han smaka!
 ( förlåt att jag smittade dig )
2:a bilden: Glasssss, mmm! :(
3:e bilden: Scrapbook, förklaringen till scrapbooken är invecklad så den kommer jag dessvärre inte dela med mig, men om ni vill veta mer om det sök "scrapbook" på Google. Det är som en liten pysselgrej i dödstrista lägen!
Known people
1:a bilden: Carro, en vän till mig.
2:a bilden: Daniel, syrrans ex.. Min kompis
3:e bilden: En annan kompis till mig vid namnet Tommy, och inte den Tommy som jag i vanliga fall alltid skriver om, det här är en annan..


Sist men inte minst min köpelista från affären, helt ointressant kanske men endå!
- Jordgubbskräm
- Päronsoda
- Yoggi Yoghurt
- Actimel (Jordgubbe)
- Wienerbröd
- Aftonbladet & Sofis mode.


Imorrn kommer mer bilder och "spännande saker upp", ni får ha det bra sålänge.. Måste verkligen sova nu.. Tar med mig Smulan och gosar lite innan jag somnar.. Godnatt, puss!

Åsikter
Postat av: Tommy

Vilken är din favoritaffär?

Hahaha jaa inte är de nån klädd butik eller smyckes affär som säkert resten skulle svara=P Nej, jag håller mig till mina billjuds projekt. Så DMC i Norrtälje. Är lite dyrare men har en väldigt bra servie=) Ska nog dit i veckan,, mohahaha..!



Dagens fråga låter som en bra idé. kul ju=)

Ha de bäst..!

2008-10-15 @ 08:05:14
Postat av: Sara

Smulibuli som alltid är lika hungrig, även om hon ätit nyss. Mini gris:D massa kul o läsa som vanligt i din blogg. ;)

2008-10-15 @ 13:47:14

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0