Sjuuk! :(

Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk.. Vaknade runt 14.30-14.45.. Skit kul att sova bort hela dagen..
Sen så satt jag mej i soffan med katten framför tv;n och kolla på The Hills, de e sjukt bra! :)
Sen så har syrran Kalas idag, känns lite taskigt att avboka så, får hålla en go min och försöka göra det bästa
av stunden.. De enda som är bra typ är att man får tårta och muffins:P Inte för att jag kan äta speciellt mycket
just nu alls.. Knappt ätit nåt på 2 dagar.. O halsen blir bara värre, svullnare och värker mer.. Sen e man förkyld &
har feber.. Usch hoppas de inte blir värre.. Jaja måste kila nu, kalaset är ju trots allt om en kvart så..
Ciao <3

Åsikter
Postat av: Sara

haha va tårtan o muffinsen goda? jag missade ju de. :(

2008-10-06 @ 13:59:24
Postat av: Sara

Du får krya på dig, har vart dålig länge nu ju..

2008-10-08 @ 17:42:12

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0