Söndag/Måndag


SÖNDAG

Idag vart det en riktigt seg dag.. Eller seg och seg om man avser från allt Wii spelande..
Spelade hela dagen idag oxå, ännu mera träningsvärk, fan! :/ Men jag får skylla mig själv..
Så typiskt mig, jag är uppe alldeles för länge! Men är ju tyvär en nattuggla..
Tror det blir lite serie nu här och nåt att käka, antingen chips med dipp eller en köttfärspaj.
Åhh jag är så himla glad, det är en sak som jag bara längtar efter, vet inte om jag bör
avslöja det men jag kan inte hålla tyst! JAG SKA KÖPA HUND! Ja det är sant, det är en Jack Russel,
så himla söt! Skrev till henne som sålde hunden idag, tänkte nog ringa imorgon! =) LÄNGTAR! <3
Och i helgen ska jag nog åka iväg med Tommy igen, vi har alltid grymt kul ihop, eller dötrist ihop =)
Vi ska till en av hans polare .. Händer endå inget där vi bor på helgerna..
Men nu får ni lite bilder så tänker jag kila!
Puss puss tycker om er!

Smulan
Smulan så himla underbart söt, det här bilderna togs idag!

Smulan
Smulan i fredags, hon var en riktig tröttmössa! Sov hela dagen tills jag åkte!

Smulan
Smulan lite utsträckt!? :D

Kitty Jr.
Kitty,med blå nos! Hon luktade på min blå penna, hah, va bara tvungen att fota! :)

Åsikter
Postat av: Sara

Haha vad söta smulan o kitty är. den ena är skit trött.. den andra trött med iofs, åch har blå nos. ;D

2008-10-21 @ 12:27:14

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0