Träning!

Hej hej! Pizzan var jätte god!
Har precis tränat klart och tagit en sval dusch.. Sen åt jag ett par mackor..
Träningen tar på kroppen, kände vekligen hur jag skakade och de brändes i kroppen..
Men jag är stolt! Ska försöka träna lite varje dag.. Det är nyttigt, om man tränar lagom dvs!
Så nu sitter jag här med en varm vete kudde över axlarna nyduschad:) Känns bra..

Tillbaka till och plugga kanske? Eller lite serie, sen kanske plugga..
28 dagar kvar tills vi får vår älskling <3
Ska åka iväg 11 imorrn in till stockholm och shoppa lite=)
Ska nog köpa/prova för första gången Lip injection från Pashion - Too Faced.

Ber om ursäkt för inte så mycket saker kom upp idag på bloggen.. Får se vad som sker under nattens gång..
Nåväl, vi hörs bloggläsare! Puss

Åsikter
Postat av: Ullies

Hej lilla gumman! Pappa visa mig din blogg, kul att läsa, Hoppas allt är bra med dig o Sara o mamma, hörde ni skulle skaffa en liten vovvsing snart, lycka till med den lille, Ha de gott hoppas vi ses snart.

Bamsekramar från Ullies o Gipsy

2008-10-31 @ 20:27:22

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0