Försenat!

Hund

Fick en jätte glad nyhet när jag vaknade.. Mamma hade ringt nån hundkennel hon såg på internet om en hund..
Det vi bestämde var att vi ska ses på lördag klockan 2 och träffa hundarna och få tinga en och lägga handpenning på en..  Dom är bara 4 veckor, och dom måste vara 8 för att få säljas, dom e alltså klara för att säljas den 27 november..
Då kommer vi få vår lilla älskling, den är en Lhasa Apso 75% och 25% Tibetansk Spaniel.
Pappa är renrasig Lhasa Apso och mamma är blandad mellan Lhasa Apso och Tibetansk Spaniel.
LÄNGTAR ännu mer, för nu vet jag att vi snart har en hund, och det är garanterat denna gång..
Alla går runt och är jätte glada.. Jag undrar vad vi ska döpa henne till:) Hmm.. Tips nån?


BAKANDET:


Baka baka

Bakade igår, bullarna blev super goda!

gott!
Sedan började mamma baka scones ungefär halv 2 inatt.. Haha, men det var gott med lite natt-macka! ;D



Sötisarna
Kitty tvättar smulan:)



Nej nu blir det allt käk här, pizza för min del. Tommy är bjuden, får se om han dyker upp.

Kommer senare med mer saker! :)

Åsikter
Postat av: Tommy

Dykte upp gjorde jag..=) men nån pizza vart de inte eftersom jag hade ätit mig mätt på korv, å en massa fikabröd..=P

Din blogg är alltid lika rolig å läsa varje dag..=)

2008-10-30 @ 00:18:56
Postat av: Sara

Snart får vi valpisen. :) Klar tman måste baka mitt i natten om man blir hungrig ju hah. Sö söta dom va där då, Kitty o smulan.

2008-11-01 @ 17:43:21

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0