Bilder i MÄNGDER!

Haft en vecka med enbart kaos, så jag har inte haft tid att blogga, ber hemskt mycket om ursäkt.
Men ni ska få se lite bilder, för ni gillar väl bilder?:)
Massa med blandade bilder huller om buller..

Smulan med halsband
Smulan min älskling med halsband, é hon inte för söt?!
Söta lilla kia
Och sen har vi söta lilla Kia, det är min kompis föräldrars hund..
SuperSöt, mötte henne när jag va med honom på jobbet, hon är bara för go..
Micke
Syrrans kille bakifrån, tagen i helgen:)
Twister
Gott med glass, eller vad säger ni?:)
Min perfekta lagom stora väska:)
Min väska, lagom stor, får precis plats med allt i den.
Perfekt att packa i oxå om man ska bort över helgen:)
Köpte på Wedins för 499 kr.
Trötta Kitty
Trötta lilla Kitty!:)
Vi
Pappa & Jag, hur gammal kan jag vart där? 4-5 år kanske :P
Igen
Parken igen, tar ungefär en bild i veckan, man ser verkligen hur den förändras,
när bilden är större ser man att bilden e lite mer höstig, och att vissa löv på träden fått färg:)
Mat mat mat
Italiensk falukorv i ugn, riktigt gott & sen massa grönsaker till..
Pappas tallrik med mat, han verkar gilla grönsaker :P
Plankstek
En till bild, detta är plankstek, de va skit gott, första gången jag åt det.
Oxfilé & Fläskfilé med mos!:)
Hmm Mums?
Åt på donken i stockholm, de va faktist gott förengångs skull,
äter där ganska sällan, men men:)
Puss?
Va bara tvungen att fota, riktigt fin bild:)
Ansiktsmasker
Ansiktsmakser & en hårmask som reparerar slitet hår,
 funkade sådär, inget jag skulle köpa igen:)
Blå chips
Blå chips, smakade som vanliga lättsaltade chips.
För ni har väl hört talas om blå potatis?
Fick smaka av min kompis Tommy:)
Tommy
Det här är då Tommy! :)
Lipsill
Smulan sover och lipar, hon låg o bet på tungan så stack den ut lite ..
Haha så jävla söt:)

Slut på bilder, kommer med fler senare, vi hörs.
Ciao. Puss ♥

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0