Work@

Moi in a car
Jag, tagen idag ! =)
Tog den när jag åkte med Tommy på jobbet..
Satan vad trött jag är, sov inte inatt, gick aldrig o la mej.. ångrar det, fan =(
Tackar bara för sminket finns så man slipper likna ett likblekt spöke..
Mm, vill ha fredagsmys med killen ju! =( Gos gos, fan ska jag va så trött för,
på en fredag lixom?! Orkar ju inte =/

*kram kram*

Åsikter
Postat av: Nicky :D

såg att du kommenterat på kenzas blogg att du behöver hjälp med en design....Jag kan gärna hjälpa dig.

2008-10-10 @ 16:39:53
Blogg: http://nicolebambi.blogg.se/
Postat av: stefan

Fredagsmys är överskattat, killen ska spela wii med mig. Du fick ju också komma om du ville, men icke

2008-10-11 @ 00:02:39
Postat av: Sara

Den bilen e jätte bra på dig. :) Fast du såg inte trött ut innan du sminkade dig heller konstigt nog. :D

2008-10-13 @ 19:11:01

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0