1 april + Grattis Sofie

Hej hur mår ni en solig dag som denna? Själv är jag inte speciellt glad då Kitty vår katt rymde igår, hittar henne inte, va ju ute och letade hur länge som helst, men hon kommer väl hem om hon vill, inte mycket jag kan göra nåt åt! :( Nämen.. April, april, din dumma sill, jag kan lura dej vart jag vill! Haha, fräck jag är va.. Nej då Kitty är hemma o har inte försvunnit nånstans vad jag vet hehe.. Och appropå att de är 1 april innebär de att Ipred-lagen börjar gälla idag, vilket suger!.. Menmen, de märks hur de går med den lagen.. även om den är åt helvetet idiotisk.. Men ska försöka va lite positiv, är endå 1 april, solen skiner, jag är sjuk (wiiiho) & min kompis Sofie fyller år idag! Så grattis älskling och hoppas du får en underbar dag.. Kan tyvär inte komma och fira dej fast jag vill det.. Så jag lovar att göra de när vi ses nästa gång! Ännu en gång GRATTIS! <3


Åsikter
Postat av: V A N E S S A

Jättesnygg blogg! :)

PUSS

2009-04-01 @ 14:40:02
Blogg: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Sara

Förfan luras inte sådär, hade inte vart kul. :|

2009-04-01 @ 14:47:34

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0