Det är en tv, inte liv & död.

Ååh.. är irriterad.. orkar inte bråka om en jävla tv.. nu får det va nog! Jag tänker inte svara längre, vill "ni" nåt så kom hit och snacka istället. Så slipper vi missförstånd, "elaka" kommentarer osv.. Jag bits inte direkt.. Och ja, jag är irriterad! By the way kan jag ta kritik, gjort det ett antal x gånger vilket DU inte vet, eftersom du inte ser kommentarerna som jag skiter i.. Så ta reda på lite fakta innan.. Och klaga inte på att jag hänger ut dig i min blogg när du gör detsamma om mig på din hemsida.. Seriöst. Har inget emot dig Wictor.. Du är en shysst och rolig kille men det där med tv:n är löst så stop it?..  

Åsikter
Postat av: Wictor Mattsson

Det är dags att du slutar slå ifrån dig allting, ingen har någonsin anklagat dig för något i den här farsen, särskilt inte jag, och jag har försökt hålla mig utanför så gott jag kan. Men när Du kommenterar mig och min relation till min pappa var det ett steg över Min gräns. Sen intresserar det mig inte ett dugg om du kan ta negativ kritik eller inte, eller hur mycket jag inte ser som du gör. Och att jag skulle hänga ut dig på min hemsida stämmer således icke, där finns endast ett öppet brev med "den rätta faktan" som du kanske skulle ha tagit reda på? Att du sen inte vill visa den kommentaren här förstår jag inte, eftersom det borde ju intressera dina läsare att få reda på den "fakta" som du så ofta talar om.

Nu är det slut på den här historien och har du något mer att skriva om mig kan du i fortsättningen e-posta mig på min e-postadress så till vida det inte gäller något helt annat och positivt. Du kan tillexempel gärna nämna eller länka mina arbeten och projekt i din blogg, vilket kan gynna dig eftersom jag har en bred erfarenhet från den här typen av medial exponering.

Med vänlig hälsning

Wictor Mattsson

2009-04-17 @ 11:55:39
Blogg: http://www.wictor.se/
Postat av: Wictor Mattsson

Du får ursäkta mig, jag var inte tillräckligt noggrann att se efter om du faktiskt publicerade min första kommentar eller inte, jag förutsatte det senare vilket var fel av mig.

2009-04-17 @ 11:59:03
Postat av: Anonym

Kan inte annat än att hålla med, det är löst nu. tv:n är tillbaka. Det finns inget att tjaffsa om. Ge upp förfan.

2009-04-17 @ 15:14:52
Postat av: Anonym

Tycker allt börjar gå lite för långt nu. Gjort är gjort, hon skrev i sin blogg att allt är från vad hon fått höra bara. Vad som är sant och inte kan inte hon veta. Hon ville bara säga utifrån vad hon fått HÖRA. O det stod också. Tv:n är som sagt tillbaka hos er, hon har satt en ursäkt på sin blogg. Finns ingenting mer att haka upp sig på nu. Vuxen eller inte, man borde sätta/ha en spärr nånstans som säger "nu får det räcka, vi släpper det" .." Helt sjukt, som ett drama om en fucking tv.

2009-04-17 @ 21:03:09

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0