Kärleken är som spökena: alla talar om den, men få har sett den.


Jag har aldrig sett den, och kommer säkert aldrig göra. Jag tänker inte ljuga för någon, men börjar tappa tron på att den ens finns i den här jävla skit världen! Ingen kan nånsin va ärlig, trogen, eller ens seriös.. Alltid är det något. Och jag begär inte att man ska va perfekt, för ingen är det. Men du var den enda som bettyde något i mitt liv, men du förstörde allt på 4-5 sekunder för att göra som du gjorde, var de värt att krossa mitt hjärta i 1000 bitar, jag hoppas du verkligen tycker de va värt de för de kommer aldrig läka IGEN!
Men man kan väl åtminstonet ha de två stående punkterna om man ska kunna ha ett förhållande? : Trogen & Ärlig

Åsikter
Postat av: Björn

Jag ser den i dig i alla fall. Kram.

2009-04-28 @ 17:30:18
Postat av: Sara

Hållet helt och hållet med.

2009-04-28 @ 18:06:12
Postat av: Jag - Josefin

Bra nån ser den iaf! Tack.

2009-04-28 @ 19:52:35
Blogg: http://missexclusive.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0