Samsung

Usch bloggtorka! Inget att skriva om verkligen.. Därför det vart lite dött här.. Men så är det ibland! :)
Idag så var syster här med bebis och sedan fick jag påskpresenten från henne.. En parfym jag önskat mej skit länge och sedan påskgodis! Tack så himla mycket, älskar parfymen o godiset smakade prima! Annars hämtade jag ut min nya mobil som jag beställde hem igår, den är grymt bra & ser skit snygg ut.. Hållt på o fifflat med den ett par timmar, sen va jag iväg en sväng.. så nu är jag hemma igen! Ska strax käka sen sticker jag igen. Men först en bild på min urläckra mobil. I know you wan't it bitch! ;)


SGH F480 "Touchwiz"

Åsikter
Postat av: Sara

Den va grym faktiskt. :D

2009-04-09 @ 21:51:30

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0