Slipa, måla, skruva..


Seg update. Har haft annat för mig som vart viktigare.. Umgick me mina systrar, sedan for vi till apoteket och köpte en allergi/pollen medicin till en kompis till mig. Efter de va jag ute med hunden, sen har jag ätit mat o nu är jag här! Så ska snart iväg och bli bjuden på mjukglass och efter de måla lite saker till en båt, ska bli skoj! Igår slipade jag massa, snacka om spån jag hade på mej! hihi.. men de är sånt man får räkna med.. Vi hörs senare ikväll (lär bli borta en bra tag), puss!

Åsikter
Postat av: Sandra

Jaha :) det låter jättebra och du har fint hår! det är jättefint att ha lite ljusare färg i håret nu när det börjar bli sommar ;D det är vackert!



Tack för tipsen!

2009-04-27 @ 22:36:59
Blogg: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja, det är verkligen jättefint :) och så är dom ju mer hållbara än lösnaglar. Du får ta och göra sen då ;)

2009-04-27 @ 23:11:32
Blogg: http://jiggly.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0