TV + TV-bänk

Nu har jag hållt igång hela dagen här.. vaknade o gick upp tidigt, sen så kom syster o bebis som vanligt :) Och sedan byggde vi ihop en tv-bänk så vi kan ha tv:n vi fick på den.. Den är supersnygg.. Men nu ska jag faktist bara sätta mig i solen ute och glassa o sola .. För vissa är ju för upptagna för mig eller vad det nu handlar om.. Nog om det, inget jag vill tänka på, de är bara jävligt dålig stil o barnsligt.. Sen så får DU tycka vad du vill, för de jag skrev nu är inget o sura över.. Men de är upp till dej, du reagerar inte som jag, men din blogg där kan du haka på mej så mkt du vill? ... Öh, ja nåväl.. Solen + glass & cola... De kallar jag sommar! :)

Åsikter
Postat av: Sara

Oh ja, underbart. :D

2009-04-12 @ 18:47:42
Postat av: Anonym

När får vi tillbaka VÅRAN tv som ni fått LÅNA?

2009-04-14 @ 15:00:28

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0