- Addicted to Stockholm -

Snart kommer jag stockholm! Jag kommer iväg från alla sur-puppor! Fan vad jag längtar, i sthlm kan man ju leva livet utan att nån ska klaga ! Erik, Sanna & Sofie m.fl. Vi ses snart !

By the way, 28/01-09 ett datum jag alltid kommer minnas, första gången jag träffade en helt underbar person (vän) som jag aldrig glömmer, som verkligen får en på ba humör oavsett.. tack för du finns ! ♥


Åsikter
Postat av: Sara

Så det ska vara, bara att njut NÄR man kan. :D

2009-02-05 @ 00:32:45
Postat av: .......

varför kysser du inte den personen då?

jag minns ett annat datum. men de spelar ingen roll, du vet inte va jag menar så.

2009-02-05 @ 08:20:04

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0