- Josefin ♥ Vårkläder -

Då va allt n ä s t a n klart... (har ju inte pluggat enda fram tills nu om ni trodde de har ätit o tagit lite pauser då såklart) Så ni får ursäkta min dåliga uppdatering idag men va verkligen tvungen & komma igång med allt pluggandet.. även om det typ är det tråkigaste som finns, men gör jag inte det är det jag som får skylla mig själv i slutändan för min framtid står ju faktist på spel o ja vill inte stå utan boende & jobb sen när jag blir äldre & vill flytta hemifrån.. Ne fy! :) 
 
Senaste timmen har jag suttit & kollat på massa kläder, smycken & väskor..


Åsikter
Postat av: Sara

Fint. Spec linnet lr vad man ska säga :)

2009-02-18 @ 14:58:49
Postat av: Sandra

snyggt =)

2009-02-26 @ 10:26:18
Blogg: http://jiggly.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0