Dumma kabel som krånglar till det!

Nu har vårt internet vart nere 2 dagar. Fan vad less jag blir, ursäkta för det!! Dom hade tydligen råkat gräva sönder nån kabel, men nu är de ju fixat så de är bra :)

- Får se vad man ska göra idag då, vill åka ner till sthlm igen (L) Ska iofs ner på lördag igen om mitt busskort kommit..
Beställde hem ett från sl. Terminskort VT plus.. För om man tappar bort de får man ett nytt, de gäller ju inte om man köper de i affären. Så de känns endå som en säkerhet.. Skulle ta max 7 arbetsdagar sen skulle man höra av sig, men dom brukar va snabba på sånt, förra gången typ de 2 dagar. Orkar knappt vänta :) Men då kan jag ju åka dygnet runt varje dag till 12 juni om jag så vill, jätte bra! Nej nu måste jag lägga in ny musik på min iPod, glöm inte att tävlingen avslutas ikväll. Och jag kommer göra så att jag kontaktar vinnaren via mejl som vanligt osv.. förklarar mer då :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig eftermiddag ! ♥

Åsikter
Postat av: Olelsi

Snuyft inte jag som vann, verkar det som.

2009-02-04 @ 22:06:25
Blogg: http://olelsi.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-Mail?: (bara jag som ser)

Har du en blogg? (bloggadress/URL):

Skriv din/dina åsikter här:

RSS 2.0